رضایتمندی شرکت کنندگان خارجی از کیش اینوکس 2018

کیش اینوکس 2018 با رضایت مشارکت کنندگان خارجی به کار خود در پنجمین دوره پایان داد.

به گزارش فرینا، دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از دوشنبه 30 مهر97 با حضور معاون پارلماني رييس جمهور، مشاور رييس جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد، مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون وزير اقتصاد و رييس سازمان خصوصي سازي، رييس اتاق بازرگاني، معاون اقتصادي وزارت امور خارجه، استاندار هرمزگان، رييس شوراي عالي بيمه مركزي، مديران و فعالان بخش هاي مختلف اقتصادي كشور و سرمايه گذاران در جزیره کیش آغاز به کار كرد.

در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی 360 شرکت کننده توانمندي هاي خود را در فضايي به وسعت ٢١ هزار مترمربع به نمايش گذاشتند.

برگزاری 28 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از 100 سخنران برجسته داخلی و 25 سخنران بلند پایه بین المللی از نقاط قوت اين دو رويداد بزرگ اقتصادي بود.

همچنین50  نفر از دیپلمات های کشورهای مختلف دنیا نيز در كيش اينوكس ٢٠١٨ شركت كردند.

آندریاس شوایتزر یکی از مھمانان بین المللی کیش اینوکس 2018 که مدیرعامل شرکت آرجان کپیتال و سناتور مجلس فدرال آلمان برای ارتقاء اقتصاد و فناوری است ضمن قدردانی از برگزار کنندگان همایش به دلیل روند روبه رشدی که این رویداد اقتصادی از ادوار گذشته تا امروز طی کرده است گفت: سازماندهی خوب سالن کنفرانس، تعداد و کیفیت خوب هتل ها و امکان دسترسی آسان از دبی به کیش مزیت های خوبی برای کیش اینوکس است.

سناتور مجلس فدرال آلمان افزود: در تجارت الکترونیک فرصت زیادی وجود دارد، همکاران ما در ایران سرمایه گذاری کرده اند، و در ادامه فعالیت هایشان در صنایع بانکی هم سرمایه گذاری می کنند، به بازار بیمه، تجارت الکترونیک و سیستم عامل ها علاقمند هستیم صنعت را دوست داریم، بنابراین ما چندین فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاری در ایران برای بازاری به بزرگی آلمان می بینیم.

وی در ادامه در خصوص روابط ایران و آلمان گفت: ما سیاستمدار نیستیم کسب و کار انجام می دهیم و کسب و کار ما در اروپا است، بنابراین من می توانم در خصوص رابطه با اروپا با شما بهتر صحبت کنم. چنانچه در اخبار می خوانیم رابطه با آمریكا، حداقل از لحاظ سیاسی چندان خوب نیست، اما قطعا شركت ها مایل به فعالیت در ایران هستند، آسیا به دنبال برقراری رابطه خوب با ایران است. ایران از لحاظ موقعیت استراتژیک بین شرق و غرب قرار دارد و برای شرکت های اروپایی ما در لندن و تهران مستقر هستیم، ما مشتریان سوئیسی داریم، مشتریان آلمانی و شرکت های فرانسوی که به ایران صادرات انجام می دهند، بنابراین ما خوشبین هستیم، هیچ دلیلی برای عدم ادامه کار نداریم و از ایران حمایت میکنیم که این کار را از ده سال گذشته انجام می دهیم و معتقدیم که اگر طوفان یا هوای بدی وجود داشته باشد، آفتاب دوباره خواهد آمد.

پروفسور دکتر توماس آندرسون رئیس سازمان بین المللی اقتصاد دانش بنیان و توسعه سازمانی هم که از شرکت کنندگان در کیش اینوکس 2018 بود در خصوص نحوه برگزاری این رویداد بزرگ اقتصادی گفت: بسیار خوب بوده است، در این چند روز کنفرانس های مختلف Kish Invex در اینجا داشتیم. افراد در اینجا بسیار فعال و پر انرژی هستند و امکانات خوبی وجود دارد.

وی در ادامه در خصوص ظرفیت های جزیره کیش افزود: مکان های زیبایی در کیش وجود دارد ای کاش از گونه های بومی سبز بیشتر در اطراف جزیره داشتید زیرا شما دارای پوشش گیاهی زیبایی هستید بنابراین امیدوارم بتوانید آن را نگه دارید و بیشتر پرورش دهید.

پروفسور دکتر توماس آندرسون با ابراز رضایت از امکانات کنفرانس و هتل های جزیره کیش تاکید کرد: کنفرانس ها به خوبی برگزار شد و هتل های بسیار خوبی در کیش وجود دارد. بنابراین نظر من بسیار مثبت است.

گفتنی است دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی  که محل بسیاری تعاملات و مبادلات اقتصادی ملی و بین المللی است 3 آبان به کار خود در جزیره کیش خاتمه داد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو