چابهار صاحب دو سینما سیار ساحلی می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با توافقات صورت گرفته با انجمن سینما جوان کشور و هم‌چنین انجمن سینما جوان استان دو سینما سیار ساحلی تا پایان سال در نقاط محروم چابهار راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فرینا، حسام‌الدین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بندر چابهار باوجود جمعیت بیش‌از 120 هزارنفری فاقد سینماست؛ اگرچه قبلاً سینمایی بوده اما الان تعطیل شده است؛ با انجمن سینما جوان کشور وارد مذاکره شدیم و قرار شد تا راه‌اندازی یک سینما ساحلی دائم در بندر چابهار، دو سینما سیار با کمک منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی شود. 
یوسفی گفت: طرح سینماسیار از ابتدای سال جاری توسط انجمن سینمای جوانان ایران با اولویت نمایش در مناطق مرزی و محروم در حال اجراست و در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نزدیک به ۳۰ فیلم سینمایی در قالب آن اکران شده است. 
وی افزود: مجوز دو سینما ساحلی سیار اخذ شده و تاپایان سال با ورود تجهیزات در دو نقطه از نقاط محروم شهر، روستاهای نزدیک به شهر و گاها منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی خواهد شد؛ در این سینما فیلم‌های روز اکران شده در سینماهای سراسری به نمایش گذاشته خواهند شد. 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: حرکت اصلی ما ایجاد زیرساخت برای تأسیس یک سینمای مجهز ساحلی در بندر چابهار است و هدف اصلی از راه‌اندازی این سینماهای سیار که عمدتاً در روستاهای محروم برپا خواهند شد؛ عمل به مسولیت‌های اجتماعی و کمک به جوامع محلی است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.