افزوده شدن کاربری مسافری فرودگاه پیام به تایید شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رسید

در جلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد موضوع افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام مورد تایید این شورا قرار گرفت.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام با اعلام این خبر گفت: موضوع افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسات متعدد کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود و توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در جلسه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مطرح گردید و با نظر مساعد نماینده وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تصویب قرار گرفت.
سعید زرندی افزود: با این اتفاق مهم، کاربری مسافری فرودگاه در کنار سایر کاربری های قبلی از جمله باربری و آموزشی تثبیت شد و توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام سرعت بیشتری خواهد گرفت و انشاالله تعداد پروازهای بیشتری به مسیرهای مختلف در این فرودگاه برنامه ریزی خواهد شد.
گفتنی است؛ شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور 12 وزیر و چند تن از معاونین رئیس جمهور تشکیل می گردد و مصوبات آن حکم مصوبات هیئت دولت را دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو