بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهرفرودگاهی امام خمینی (ره)

وزیر راه و شهرسازی، برای نخستین بار از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نخستین بازدید خود از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باید نگینی در منطقه باشد و پسوند "فرودگاهی" فلسفه وجودی این مجموعه است و نباید برای تحقق سهم مسافر و بار در شهر فرودگاهی برپایه حمل و نقل ترکیبی با محوریت حمل و نقل هوایی لحظه ای درنگ کنیم.

اسلامی افزود: اهمیت پروژه ها در شهر فرودگاهی ایجاب می کند تا اهداف و پروژه ها در اینجا طی زمان بندی های مشخص به نتیجه برسند تا از فرصت سوزی جلوگیری شود و باید در این مسیر با جذب سرمایه موجب پیشرفت هرچه سریعتر پروژه ها شویم.

وی گفت: جذب سرمایه گذار نیز باید به گونه ای باشد تا کلیه اهداف طی زمان بندی های صورت گرفته محقق شود تا شاهد شکل گیری یک هاب قدرتمند مسافر و بار در فرودگاه امام (ره) باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مزیت های منطقه آزاد در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: وجود منطقه آزاد می تواند به گسترش رفت و آمدها و افزایش پروازها کمک شایانی کند و موجب توسعه بخش هوانوردی باشد.

اسلامی گفت: دولت ارائه کننده خدمات نیست بلکه باید با شناسایی محرک های اقتصادی و فرصت آفرینی، موجب استفاده بخش خصوصی از این فرصت ها و در نتیجه پیشبرد برنامه های توسعه ای شود.

وی با بیان اینکه یکی از دستور کارهایی که در وزارت راه و شهرسازی مورد توجه قرار گرفته، ارتقا کمی و کیفی زیر ساخت های حمل و نقلی به ویژه در صنعت حمل و نقل هوایی است، افزود: در طراحی صورت گرفته در ترمینال سلام و فضاهای مکمل آن که موجب افزایش دو برابری ظرفیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می شود، خدمت رسانی با کیفیتی متفاوت نسبت به ترمینال یک در نظر گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه ترمینال سلام پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم با این اقدامات توسعه ای سطح کیفی خدمت رسانی به مردم را به طرازهای بین المللی برسانیم و شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو