افتتاح سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته(CCTV) شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

فضای ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تحت پوشش و نظارت کامل سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته قرار گرفت.

به گزارش فرینا؛ سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته ترمینال مسافری فرودگاه امام(ره) با حضور مهندس شهرام آدم نژاد مدیرعامل، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

شهرام آدم‌نژاد در مراسم افتتاح سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته گفت: ثبت داده‌ها یکی از موارد مهمی است که بنده از ابتدای مأموریت خود در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آن توجه ویژه‌ای داشتم که به لطف خدا امروز به این امر مهم دست پیدا کردیم و از این به بعد تمام داده‌ها را اعم از اطلاعات حرکتی، مسافرین و داده هایی که مربوط به بار مسافران می‌شود، در ترمینال مسافری در اختیار داریم.
آدم نژاد با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه مزایای بسیاری در حوزه سرویس ثبت خدمات دارد، افزود: برای این منظور باید ابتدا تمامی داده ها را ثبت کنیم و سپس آنها را به صورت یک مجموعه در دسترس داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: ما باید در این پروژه دیدگاه وسیع‌تری داشته باشیم و پیگیر این هدف باشیم که دوربین های مداربسته را بدون نیاز به اپراتور مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: با این نرم‌افزار که در اختیار ما قرار دارد، باید سه کار ویژه انجام دهیم اول اینکه  همه ترددها را شناسایی کنیم، یعنی متوجه شویم که افراد در داخل ترمینال کجا می‌روند.

آدم نژاد خاطرنشان کرد: دوم اینکه پروژه‌ای را تحت عنوان تشخیص چهره شروع کرده‌ایم که البته هنوز به بهره داری نرسیده و نهایی نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) در پایان افزود: سومین برنامه ای که در دستور کار داریم استفاده از نحوه، میزان و چرایی ترددها در این برنامه است و در انتها باید همه اطلاعات را جمع آوری کنیم چرا که در آینده به این داده ها نیاز پیدا خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم حسن خوشخو مدیر کل حراست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از روند اجرا و ساخت سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته گزارشی ارائه کرد و پس از آن فرماندهان نظامی و انتظامی دیدگاه های  خود را در خصوص افتتاح این پروژه بیان کردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو