سفر هوایی از قشم به کیش و‌ چابهار / افزایش ۳۵ درصدی پروازها در فرودگاه بین المللی جزیره

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم از فراهم شدن امکان سفر هوایی از قشم به دو منطقه آزاد کیش و چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا، مجتبی شمس نژاد اعلام کرد: افزایش پروازها بویژه در دو مسیر کیش و چابهار براساس دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف توسعه همه جانبه گردشگری در دستور کار قرار گرفت.
شمس نژاد گفت: با افزایش ۳۵ درصدی پروازها از طریق فرودگاه بین المللی قشم، هر هفته ۱۳۵ سورتی پرواز در این فرودگاه به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می شود.
به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم، توسعه مقاصد پروازی با هدف اتصال این جزیره گردشگری به مراکز استان ها در سال جاری با جدیت پیگیری شد و  علاقمندان سفر به قشم‌ می توانند از مشهد، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، چابهار و کیش هم به این جزیره زیبا سفر کنند.
وی با اشاره به خط هوایی بین قشم و دُبی که همه روزه برقرار است، اظهار داشت: در آینده نزدیک خط پرواز هفتگی قشم به دوحه و مسقط هم به عنوان پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی قشم آغاز خواهد شد.
شمس نژاد همچنین از برنامه پروازی از رشت، کرج (فرودگاه پیام) و ساری هم به عنوان دیگر اقدامات حوزه‌ پروازهای داخلی برای فرودگاه قشم نام برد.
وی گفت: هم اینک ایرلاین های قشم ایر، ایران ایر، آتا، کاسپین، آسمان، تابان، معراج، سپهران و زاگرس با فرودگاه بین المللی قشم همکاری مستمر  و رو به افزایش دارند.
جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع به عنوان منطقه ای گردشگر پذیر در جنوب ایران واقع شده و علاقمندان به این جزیره از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی به قشم سفر می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.