اعطای نشان هتل بوتیک به دو هتل قشم

عضو کمیته برنامه ریزی جامعه هتلداران ایران از اعطای نشان بوتیک هتل به دو هتل در منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا دژبد در آئین اعطای لوح استاندارد به ۲۶ هتل قشم در سالن مرکز رشد، افزود: برای نخستین بار در کشور دو هتل ایرمان و فولتون در شهر قشم موفق به کسب عنوان بوتیک هتل شدند.
عنوان بوتیک هتل به اماکن اقامتی تعلق می گیرد که از معماری و خدمات خاص برخوردارند و در چارچوب درجه بندی هتل ها قرار نمی گیرند اما به دلیل خاص بودن آنها، نشان بوتیک هتل ۲ مطابق با هتل سه ستاره و نشان بوتیک هتل ۳ ، برابر با هتل چهار ستاره است.
دژبد افزود:  درجه بندی هتل های قشم در یک‌ پروسه ۶ ماهه از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و بنا به درخواست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم این مهلت با هدف رفع ایرادات به یکسال افزایش یافت.  
وی، در فرآیند ارزیابی هتل های قشم همچنین ۳ هتل نشان چهار ستاره گرفتند.
به گفته عضوکمیته برنامه ریزی جامعه هتلداران ایران، اظهارامیدواری کرد با آسان سازی قیمت های سفر به جزیره قشم شاهد ورود بیشتر مسافران و ارتقای ضریب اشغال اماکن اقامتی در این جزیره توریست پذیر باشیم.
بنا به این گزارش، با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار عضو هیات مدیره سازمان و کاظم قربانی مدیرکل حوزه مدیر عامل، سید محمد امین جعفری حسینی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تورج امانی مدیر امور خدمات شهری و روستایی این سازمان و‌ همچنین ارزیابان سازمان‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور،۲۶ هتل قشم پس از ارزیابی های دقیق یکساله موفق به دریافت لوح استاندارد شدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو