سرمایه‌گذاران از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر استفاده کنند

معاون صادرات و ترانزیت حوزه گمرکات استان بوشهر گفت: مزایا و تسهیلات بسیار خوبی در مناطق ویژه اقتصادی در نظر گرفته شده است که باید صاحبان کالا و سرمایه گذاران از مزایای تعلق گرفته به این مناطق بهره کافی را ببرند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، بهروز قره‌بیگی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: مناطق  ویژه در راستای کمک به تولید و رونق اشتغال و توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی ایجاد شده‌اند.
قره بیگی هدف اصلی ایجاد مناطق  ویژه  اقتصادی را تجارت دانست و افزود: هم اکنون سه منطقه ویژه اقتصادی شامل منطقه ویژه اقتصادی یک و دو بوشهر و انرژی پارس  در استان وجود دارد که گمرک در حال ارائه خدمت در این مناطق  هستند.
معاون صادرات و ترانزیت حوزه گمرکات استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صادرات از مناطق ویژه استان به خصوص منطقه ویژه اقتصادی یک و دو بوشهر وجود دارد که  بنگاه‌های اقتصادی مستقر در این مناطق می‌توانند از خدمات گمرکی آن استفاده لازم را ببرند.
قره‌بیگی بیان کرد: گمرک در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین پیروی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی همواره رونق تولید و تقویت صادرات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز گفت: هم اکنون 170  شرکت خدماتی و تولیدی ثبت شده در این منطقه فعالیت دارند که زمینه اشتغال یک‌هزار نفر را فراهم کرده‌اند.
حسین نامور با بیان این نکته که تعامل میان گمرک و مدیریت منطقه ویژه اقتصادی یک اصل مهم برای تسریع امور و در نهایت رضایتمندی سرمایه گذاران و مراجعان منطقه به شمار می‌رود از همکاری و تعامل مناسب و خوب سرپرست پیشین گمرک این منطقه تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم ضمن معرفی امرالله دهقانی به عنوان سرپرست جدید گمرک این منطقه از خدمات محمدرضا بستانی سرپرست پیشین گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قدردانی شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو