ارائه مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از ارائه مشوق های جدید برای سرمایه گذاران در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، سیدمهدی طباطبایی در جلسه هیات مدیره منطقه گفت: فروش زمین در این منطقه ویژه به صورت نقد و اقساط به سرمایه گذارانی که تا پایان سال جاری نسبت به خرید زمین  و انعقاد قرارداد با منطقه اقدام کنند، تعلق خواهد گرفت.

طباطبایی افزود: میزان پرداخت نقدی بسته به متراژ زمین مورد معامله، از 25 تا 50 درصد و اقساط از 12 تا 36 ماه متفاوت است.
وی گفت: با توجه به امکانات موجود در منطقه، متقاضیان می توانند با ارائه طرح توجیهی، درخواست خرید زمین را ارائه نمایند که در صورت پذیرش طرح، تا پایان سال جاری از مشوق خرید زمین می توانند بهره مند شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افزود: در کنار مزیت فوق، علاقه مندان و سرمایه گذاران می توانند از سایر مزایای سرمایه گذاری در این منطقه، از جمله 7 سال معافیت مالیاتی از زمان بهره برداری، معافیت های گمرکی ارزش افزوده ایجاد شده، امکان ترانزیت کالا از همه مبادی ورودی کشور به منطقه ، صدور کلیه مجوزهای صنعتی و ساختمانی توسط منطقه و .. استفاده نمایند .
طباطبایی گفت: در حال حاضر بیش از یکصد و بیست واحد فعال تجاری و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، در اراضی به وسعت 530 هکتار مشغول به فعالیت هستند، که کل اراضی ذکر شده محصور بوده و بعنوان محدوده گمرکی شناخته می شود و گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی ورودی و خروجی آن مستقر است. همچنین، زیر ساخت های مورد نیاز از قبیل معابر منطقه، آب، برق، گاز و مخابرات فراهم گردیده و در خدمت سرمایه گذاران است. از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اقدام، اتصال منطقه به شبکه راه آهن سراسری است، که بیش از 70% زیر سازی آن تا بحال انجام شده است. ضمناً فاز 3 منطقه به وسعت بیش از 1000 هکتار در حال بازگشایی معابر بوده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هدف از ایجاد این مشوق را جذب سرمایه گذار و تسهیل در روند سرمایه گذاری در این منطقه اعلام کرد و این امر را تحقق بخشی از اهداف اقتصاد مقاومتی در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری گردیده است برشمرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو