مانور مقدماتی عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: مانور مقدماتی عملیات زمستانی و برف‌روبی با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران کل و کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در سطوح پروازی این شهر فرودگاهی برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ علی رستمی در آغاز مانور مقدماتی عملیات زمستانی افزود: امسال برای اولین مرتبه  در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) دستورالعمل جامع عملیات برف روبی با کمک تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی تهیه و تدوین شده و با آمادگی کامل به استقبال بارش های احتمالی در فصل پاییز و زمستان می رویم .

رستمی گفت: براساس این دستورالعمل مقدار تجهیزات برف روبی لازم مشخص شده و در حال تهیه و تدارک آنها هستیم که پس از تکمیل تمامی تجهیزات مانور اصلی و گسترده تری را حدود تا 20 روز دیگر در تمامی محاوط شهر فرودگاهی به طور همزمان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هشدار سازمان هواشناسی باعث شد تا مانور امروز را در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام دهیم، افزود: در حدفاصل بین مانور مقدماتی و مانور بعدی، اگر با بارش برف روبرو شویم قطعا این تیم آمادگی دارد تا در کمترین زمان عملیات برف‌روبی را انجام دهد.

معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایان خاطر نشان کرد: اگر تیم های عملیاتی طبق دستورالعمل تهیه شده قدم بردارند، امسال بهترین برنامه ریزی جهت عملیات برف روبی را در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو