یک انتصاب در سازمان منطقه آزاد ارس

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، صفر شاسفند، عضو هیات مدیره سازمان به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان معرفی شد. 

به گزارش فرینا، محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس طی حکمی، صفر شاسفند را به سمت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد. 
در این حکم آمده است: توسعه منطقه آزاد ارس با توجه به جایگاه راهبردی آن در اقتصاد کشور ایجاب می نماید، در راستای تحولات اقتصادی ـ صنعتی در منطقه، بالاخص توسعه کسب و کار، کسب مزیت رقابتی در حوزه اقتصادی جهت ورود به بازارهای رقابتی ملی و بین المللی و جذب حداکثری سرمایه گذاران داخلی و خارجی گام بردارید. بی تردید در سال حمایت از کالای ایرانی، تدوین برنامه هایی جهت عملیاتی سازی جدی بند 11 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در توسعه حوزه منطقه آزاد ارس به منظور انتقال فناوری های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید و افزایش صادرات کالا، خدمات و توسعه صنعتی از مهم ترین وظایفی است که انجام آن مورد نظر است. 
صفر شاسفند متولد 1342 در ماکوست و دکترای صنایع، سیستم و بهره وری را در دانشگاه علم و صنعت به پایان برده است.

وی فوق لیسانس مدیریت کسب و کار را نیز از دانشگاه کالگری کانادا کسب کرده است. انتخاب به عنوان چهره ماندگار پتروشیمی در یکصدمین سالگرد تاسیس شرکت نفت و چهره ماندگار فنی و نگهداری کشور در سال 1391 از جمله افتخارات صفر شاسفند است. از جمله سوابق کاری عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس می توان به قائم مقامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاونت مجتمع پتروشیمی و مشاورعالی مدیرعامل در امور اجرایی پتروشیمی تبریز، عضویت در هیات مدیره انجمن ملی نگهداری و تعمیرات ایران و عضویت در کمیته راهبری فنی و مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت اشاره کرد.
گفتنی است، پیش از این، احد نصرتی وایقان سرپرستی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس را بر عهده داشت.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو