افزایش تعامل دانشگاه بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه بیرجند به همراه معاون پژوهشی و مدیرمرکز کارآفرینی دانشگاه از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بازدید و با رئیس این سازمان دیدار کردند.

به گزارش فرینا، رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ضمن استقبال از رئیس دانشگاه بیرجند، گفت: تغییر رویکرد دانشگاه در راستای تغییر فرهنگ که منجر به تغییر جامعه شود، ستودنی است.
مرتضی صفدری زاده افزود: امروز منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به شرایط بکر از لحاظ زیرساختی و تیم مدیریتی می تواند میزبانی برای ایده های نو و محلی برای ارائه مشاوره و راهنمایی باشد.
صفدری زاده گفت: خراسان جنوبی دارای مردمانی فرهیخته و نخبه است لیکن بایستی برای بهبود اقتصاد و اشتغال این خطه، با حمایت و تعامل کلیه دستگاه ها و مدیران اجرایی ، در راستای تقویت روحیه «ما می توانیم» نسبت به مهارت افزایی و بالابردن قدرت ریسک جهت ورود به فضای کسب و کار این مردم شریف اقدام نماییم.

احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات عالی صورت گرفته در این منطقه، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند می تواند به اشتغال استان کمک شایانی بکند.
خامسان با تاکید بر تغییر  رویه دانشگاه بیرجند به کارآفرین محوری و حل معضلات جامعه افزود: هدف اصلی دانشگاه بایستی تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد به جامعه باشد.
وی گفت: دانشگاه بیرجند می تواند با کمک منطقه ویژه اقتصادی از طریق نزدیک نزدیک شدن به بازار کار ، زمینه مهارت آفرینی ، توان افزایی و کارآفرینی دانشجویان را مهیا نماید.
در ادامه مواردی جهت افزایش تعامل و همکاری های دوجانبه در راستای اهداف مذکور مطرح که مقرر شد پس از بررسی های اولیه در قالب تفاهم نامه به امضا طرفین برسد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.