رویدادی دیگر در جزیره کیش، ازنمایشگاه زمینی تا نمایش های هوایی

در ادامه برگزاری سلسله رویدادهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی؛ جزیره گردشگری کیش از 5 تا 8 آذر میزبان رویدادی دیگر با عنوان (ایران ایرشو) نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوانوردی ایران و نمایش های هوایی خواهد بود.

به گزارش فرینا به  ایرنا، این رویداد در دوبخش نمایشگاهی و نمایش هوایی با حضور شرکت داخلی و خارجی و مقامات بلند پایه کشوری و لشکری در جزیره مرجانی کیش برپا خواهد شد.
بخش نمایشگاهی در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده، 100 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان و ایتالیا، آخرین دستاورد ها و تجهیزات به روز صنایع هوایی و هوا فضا و هواپیمایی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.
همچنین در بخش نمایش هوایی نیز در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش که در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع برگزارمی شود، 4 تیم به نمایش هوایی می پردازند.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، هدف برگزاری این رویداد دو سالانه را معرفی منطقه آزاد کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری کشور، نمایش توانمندی های صنایع هوایی و هوا فضایی کشور، نو سازی و به روز رسانی فرودگاه ها و ناوگان هوایی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان هوایی و هوانوردی و جلب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست .
رضا سراج از نمایشگاه امسال به عنوان رویدادی مهم و استراتژیک در فضای بین المللی کنونی یاد کرد و افزود: همزمان با بربرپایی این نمایشگاه، سمینارها و نشست های تخصصی با حضور فضانوردان و متخصصان صنایع هوایی داخلی و خارجی، در حوزه فضایی برگزار می شود.
سراج همچنین حضور تیمی 5 نفره از منجمین و اختر شناسان کشور و ایجاد رصد خانه سیار برای دیدن آسمان کیش در شب را از دیگر برنامه های «ایران ایرشو» برای متخصصان، جوانان و نوجوانان همزمان با برگزاری این رویداد عنوان کرد.
وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تامین رفاه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان و برگزاری جلسات متعدد با گروه های مختلف دست اندرکار به منظور ارتقاء کیفیت برگزاری این رویداد در مقایسه با سال های گذشته یادآوری کرد: طی دو جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری نمایشگاه صنایع هوایی در خصوص هرچه بهتر برگزارشدن این رویداد برنامه ریزی شده است.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش اضافه کرد: در این زمینه با هدف اجرای تخصصی امور 7 کار گروه شامل کارگروه های اطلاع رسانی و تبلیغات، اجرایی، هماهنگی و پشتیبانی، درآمد، فنی و تخصصی، حفاظتی و ایمنی و کارگروه تشریفات مشخص و فعالیت خود را آغاز کرده اند.
به گفته مسؤلان ذیربط برای هرچه بهتر برگزار شدن نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کیش، در کنار ارتقاء کیفی و رشد 15 درصدی فضای نمایشگاهی، تلاش شده است در بخش نمایشی نیز به همت شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش ضمن رفع نواقص و معایب محل برگزاری نسبت به ادوار گذشته با ایجاد فضاهای رفاهی و بهداشتی، پارکینگ و مبادی ورودی محل نمایش هوایی اصلاح شود.
همچنین با ایجاد امکانات رفاهی و فعالیت های شاد و تفریحی در حاشیه نمایش انواع پرنده های سبک و فوق سبک، جنگنده ها و پهپادها؛ فضایی مفرح و پر نشاط برای بازدید کنندگان مهیا شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو