تکریم پیامبرخاتم (ص) تجلیل از همه پیام آوران الهی است

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تکریم و تعظیم پیامبر اسلام ، خاتم الانبیاء (ص) تجلیل و تکریم همه انبیاء و پیام آوران الهی است.

به گزارش فرینا، محمد ابراهیم انصاری لاری طی سخنانی در هشتاد و سومین نشست شورای اداری منطقه آزاد کیش که در آستانه خجسته میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص ) و هفته وحدت برگزار شد، افزود: در شخصیت پیامبر اکرم، شخصیت همه پیامبران الهی متبلور است لذا احترام به آن حضرت، احترام به همه برگزیدگان و پاکان و پیامبران الهی است.
انصاری لاری گفت: تجلیل و تحسین شخصیت بی همتای پیامبر اسلام (ص ) و تحلیل رسالت بزرگ و تاریخی آن حضرت برای درک گوهره و ریشه‌های این رسالت عظیم نیاز امروز ماست و باید تلاش کنیم تا اسرار جاودانگی اسلام و خاتم پیامبران الهی را بشناسیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از گزارش ارائه شده و اقدامات معاونت های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد درخصوص کنترل و نظارت بربازار، وضعیت گردشگری عضویت کیش در سازمان گردشگری جهانی وابسته به سازمان ملل متحد و برگزاری موفق روز نکوداشت کیش تقدیر و همه دست اندرکاران این رویداد تشکر کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تجلیل از تلاش و همکاری مردم، فعالان اقتصادی صنوف مختلف و همه دست اندرکاران روز کیش افزود: روز کیش، روزی برای هویت بخشی بیشتر، تبیین ویژگیها و معرفی قابلیتهای ممتاز این جزیره به عنوان دردانه خلیج فارس و بخشی از ایران زمین است.
انصاری لاری ابراز امیدواری کرد: روز کیش منشاء برکات، فرصتی برای کار بیشتر و تلاش فزونتر در جهت توسعه همه جانبه جزیره کیش باشد.
وی همچنین از برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد برای تقدیر از همه دست اندرکاران و مسئولانی که منشأ خدمات بزرگ در جزیره کیش بوده اند خبرداد و افزود: این اقدام پس از بررسی بیشتر و تبیین و تعیین شاخص ها و ارزشیابی ها انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوانوردی و نمایش های هوایی کیش افزود: این رویداد می تواند فرصتی برای معرفی بیشتر جزیره گردشگری کیش درسطح ملی و بین المللی باشد.
هشتاد و سومین جلسه شورای اداری منطقه آزاد کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، معاونان سازمان و مدیران و مسئولان این جزیره برگزار شد .
همچنین در ادامه این نشست امام جمعه کیش و امام اهل سنت این جزیره در سخنانی جداگانه ضمن تبریک هفته وحدت در خصوص اهمیت این هفته در دنیای اسلام مطالبی بیان کردند.
در ابتدای این جلسه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، گزارشی از اقدامات و فعالیت کارگروه تنظیم بازار ارائه کرد.
محمد رضا سعیدی برگزاری منظم جلسات این کارگروه ، نظارت مستمر بر بازار، کنترل قیمتها، و صدور 22 مورد اخطا ر به متخلفان را بخشی از عملکرد این کارگروه در7 ماه گذشته ذکر کرد.
همچنین در این نشست علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، گزارشی از اقدامات و چگونگی عضویت جزیره کیش در سازمان گردشگری ملل متحد (unwt0) ارائه کرد و افزود: این اقدام با هدف استفاده از ظرفیتهای بین المللی پس از 5 ماه به نتیجه رسید و در خواست های ارائه شده در نشستی در بحرین مطرح و با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو