مشاغل خانگی در منطقه آزاد اروند ساماندهی می شود

طرح اشتغالزایی از طریق تسهیلات جهت ساماندهی مشاغل خانگی در منطقه آزاد اروند همراه با شبکه خانه توسعه بانک رسالت اجرایی می شود.

به گزارش فرینا، پیرو تفاهم نامه مشترک میان بانک رسالت و سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه اجرای طرح شبکه توسعه اجتماعی رسالت، بازدیدی از هسته های متشکل این شبکه در خرمشهر با حضور، عیسی خزینه پور مدیرکل بازرسی، پیمان ادیبی مدیر فرهنگی اجتماعی، نماینده معاونت توسعه مدیریت سوسن جودکی مدیر امورمالی سازمان منطقه آزاد اروند، حسام الدین باشی زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت استان و جعفر زیارتیان مدیر بانک رسالت شعبه آبادان و هیأت همراه انجام شد.
مدیر امور مالی سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح اجرای این طرح گفت: مدیریت فرهنگی اجتماعی این سازمان بعد از بررسی و شناسایی افراد واجد شرایط، آنها را جهت توانمندسازی به بانک رسالت معرفی می کند.
نماینده معاونت توسعه در ادامه افزود: سازمان منطقه آزاد اروند با تامین منابع مالی به بانک رسالت همکاری مستقیم در این طرح داشته و هدف اصلی اجرای آن جلوگیری از پراکندگی و ساماندهی اشتغالزایی خانگی بوده است.
جودکی خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی وام مذکور توسط بانک رسالت براساس نیازسنجی و هزینه های شغل مورد نظر افراد از یک میلیون تا سقف ۳۰ میلیون تومان است که شرایط بازپرداخت آن بدون سود و درمدت زمان ۶۰ ماه خواهد بود.
به گفته وی در حال حاضر خرمشهر بعنوان پایلوت اصلی این طرح انتخاب شده اما بزودی در شهرستان آبادان و روستاهای همجوار آن نیز شاهد اجرای آن نیز خواهیم بود.
لازم به ذکر است؛ سیاست گذاری و برنامه ریزی، ایجاد زیرساخت فناوری، هماهنگی و هدایت، تعریف وطراحی محصول، تامین مواد اولیه کلی، کمک به فروش و پایش و کنترل از جمله وظایف عناصر مرکزی شبکه خانه توسعه رسالت است.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو