تصویب طرح ارتقاء شغلی کاركنان شركت تعاوني شاغل در سازمان منطقه آزاد کیش

معاون توسعه مدیریت و رئيس هيات مديره شركت تعاوني كاركنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طرح ارتقاء شغلی کاركنان شركت تعاوني شاغل در سازمان منطقه آزاد کیش تصويب شد.

به گزارش فرینا، داود کرمی افزود: در راستای تحقق عدالت شغلی و ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان شرکتی شاغل در سازمان، طرح ارتقا شغل و افزایش مزایاي كاركنان با حمايت مديرعامل و همراهی اعضاي هيات مديره سازمان به تصويب رسيد.

به گفته کرمی این طرح در سه فاز و طی مدت ٧ ماه کار کارشناسی به اجرا در آمده است و در گام نخست قراردادهای متفرقه و چندگانه شرکتی، ساعتی، حجمی و معین ساماندهی شده و در قالب قراردادهای مدت معین و حجمی تنظیم شدند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش افزود: فاز دوم این طرح بررسی موضوع ارتقاء و اعمال مدرک تحصیلی پرسنل بود. این موضوع در طول سالهای اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته بود و نا رضایتی و کاهش انگیزه پرسنل شرکت تعاونی سازمان را درپی داشت اما با اجرای این طرح بر اساس حدود اختیار قانونی و طرح طبقه بندی مشاغل، ارتقا پرسنل و اعمال مدرک تحصیلی آنها انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به فاز سوم این طرح تصریح کرد: با توجه به تکانه های اقتصادی اخیر و افزایش هزینه های زندگی تلاش سازمان منطقه آزاد کیش بر کمک به پرسنل در جهت تسهیل شرایط زندگی است. لذا طرح ارائه بلیت هواپیما و کمک هزینه مسکن با پیگیریهای مستمر مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و مديرمنابع انساني سازمان در جلسه هیئت مدیره مطرح و با نظر مساعد دکتر انصاری لاری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش مصوب شد تا پرسنل تعاونی نیز از مزایای حق بلیت برای خود و افراد تحت تکفل به تعداد یک بار در سال و نصف حق مسکن مصوب سازمان بهره مند شوند.

کرمی در پایان با تقدیر از تلاش ها وزحمات پرسنل سازمان منطقه آزاد کیش، تعاونی کارکنان سازمان و شرکت های تابعه گفت: با حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و دست اندرکاران حوزه منابع انسانی سازمان و مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان طرح ارتقاء شغلی کا ركنان به زودي اجرايي خواهد شد و امید است که این حسن همکاری با افزایش کاركرد سازمان منطقه آزاد كيش و شركت هاي تابعه تحقق اهداف عاليه را در اين منطقه آزاد تسهيل و تسريع كند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش تاكيد كرد: مقرر شده این موضوع پس از تصویب هيات مديره شركت هاي تابعه به اجرا در آيد تا اختلاف مزایا و درآمد پرسنل  ظرف ٣ سال آتي بطور كامل از بين برود.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو