بزرگ‌ ترین سرمایه کشور نیروی انسانی است

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل حوزه وزارتی و همچنین معارفه دستیار وزیر در امور هسته های اندیشه ورزی، بزرگ ترین سرمایه کشور را نیروی انسانی دانست.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، وی اظهار داشت: در تئوری های رشد و توسعه، همواره تاکید زیادی بر روی تقویت سرمایه انسانی و مدیریت صحیح آن صورت می گیرد ولی متاسفانه هر کدام از ما، وقتی در مقام عمل قرار می گیریم، معمولا از این موضوع غافل می شویم.
وزیر اقتصاد با اشاره به آشنایی خود با معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه از سالیان دور و اینکه اولین پست مدیریتی عسکری با پیشنهاد وی به انجام رسیده است، گفت: سوابق مدیریتی آقای عسکری به دوران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بازمیگردد و بعد از آن در تمام دوره دولت اصلاحات با  مسئولیت های مهمی در سازمان مدیریت و وزارت نیرو ادامه می یابد.
وی افزود: آقای عسکری یک مدیر موفق در نظام  جمهوری اسلامی بوده و هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکترای خود را در یکی از برترین دانشگاه های کشور اخذ کرده است، بعلاوه آن که، ریاست شش ساله وی بر سازمان امور مالیاتی کشور سبب شده به اشراف و شناخت کاملی از وزارت اقتصاد دست یابد.
دژپسند تصریح کرد: آقای عسکری از دیدگاه من، فردی با وجوه مختلف و کامل یک مدیر کارآمد، منضبط، جدی، سلیم، پاکدست و کاملا قابل اعتماد است که با قدرت به عرصه میآید و بطور جدی و اساسی ، ایده های مورد انتظار را عملی می کند.
دژپسند با تاکید بر اینکه وی در تمام انتصابات خود، بر اساس اصل شایسته سالاری عمل می کند، تصریح کرد: من معتقدم هر کسی که به نظام اعتقاد دارد، باید در صورت همخوانی با اهداف و برنامه های بالادستی، بکار گرفته شود.
وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از عملکرد و تلاش بی وقفه مهدی قدمی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع، وی را از مدیران موفق نظام جمهوری اسلامی خواند که با همه همت و توان خود، خدمات شایانی در راستای تحقق اهداف و برنامه های نظام انجام داده است.
گفتنی است، در این مراسم، ضمن تکریم آقایان قدمی و حاتمی فرد، معارفه آقایان عسکری، تقی تهرانی و میراب به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل حوزه وزارتی و دستیار وزیر در امور هسته های اندیشه ورزی انجام پذیرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو