تحریم‌های هوانوردی ایران خواهد شکست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تحریم‌ها علیه صنعت هوانوردی کشور را شکننده دانست و گفت: امروز تقریبا تمام هواپیماهایی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، داخل کشور اورهال می‌شوند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد افزود: امروز ما شاهد یک حرکت بسیار خوب و ماندگار و پایدار از طرف مراکزی هستیم که عمدتا دولتی نیستند، بلکه بخش خصوصی و مراکز پژوهشی کشور هستند.
امیر سرتیپ حاتمی گفت: حضور پررنگ بخش خصوصی و تحقیقاتی در صنعت هوانوردی کشور، نویدبخش یک جایگاه معتبر برای جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک است.
وی در ارتباط با امکان فروش هواپیماهای آموزشی نظامی ساخت ایران به سایر کشورها و صادرات این هواپیماها افزود: ما برای فروش این محصول اعلام آمادگی کردیم. به محضی که کشورهایدیگر، به خصوص کشورهای دوست نیز برای خرید این هواپیماها اعلام آمدادگی کنند، این اتفاق خواهد افتاد.
وزیر دفاع به تحریم‌ها علیه صنعت هوانوردی کشور نیز اشاره کرد و گفت: تحریم‌کنندگان امروز منزوی‌ترین‌ها در دنیا هستند و یقینا این تحریم‌ها تاثیر چندانی نخواهد داشت. این تحریم‌ها خواهد شکست و ما راه خود را پیش خواهیم گرفت.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به توانمدی فنی ایران در تعمیر و نگه‌داری هواپیما نیز افزود: یکی از نقاط مثبت صنایع هوایی کشور، اورهال است. تقریبا تمامی هواپیماهایی که ایرلاین‌های مختلف در اختیار دارند، در داخل کشور اورهال می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو