ایجاد بانک اطلاعات یکپارچه و مدیریت هوشمند در منطقه آزاد اروند

معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند: تحقق بانک اطلاعات یکپارچه و حرکت به سوی مدیریت هوشمند باعث ارتقاء جامعیت داده‌ها و اطلاعات آماری منطقه خواهد شد.

به گزارش فرینا، احمد رستمی در مراسم افتتاح مرکز آمار و رونمایی از سالنامه آماری منطقه آزاد اروند که با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان برگزار شد افزود: این مرکز به‌ منظور تهیه سالنامه آماری اروند ایجاد شده است و اقداماتی نظیر طراحی جداول مورد نیاز، مطالعه اسناد بالا دستی، مطالعه نتایج تفصیلی و کلی سرشماری سنوات گذشته و مطالعه و بررسی گزارشات و بولتن‌های تهیه‌ شده توسط دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارد.
 رستمی گفت: ارتقا جامعیت داده‌ها و اطلاعات آماری، ظرفیت‌سازی آماری و کمک به توسعه نظام آماری ثبتی مبنا، ساماندهی و ارتقا کیفیت آماری منطقه، کمک به ارتقای نظام مدیریت و برنامه‌ریزی و تدوین اقلام و شاخص‌های آماری مورد نیاز منطقه نیز از جمله اقداماتی است که مرکز آمار منطقه آزاد اروند در راستای بهبود آن‌ها فعالیت می‌کند.
وی افزود: تحقق بانک اطلاعات یکپارچه و حرکت به سوی مدیریت هوشمند باعث ارتقاء جامعیت داده‌ها و اطلاعات آماری منطقه خواهد شد.

معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: این طرح بر اساس استانداردها و شاخص‌های آماری استان و کشور و با استفاده از فناوری نوین اطلاعاتی و ارتباطی تدوین شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو