بهره برداری از سه پروژه زیربنایی در سایت صنعتی خرمشهر با حضور مشاور رییس جمهور

با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیأت همراه، پروژه فیبر نوری، مرکز خدمات ایمنی و فوریت های پزشکی و ایستگاه آتش نشانی سایت صنعتی خرمشهر در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، پروژه فیبر نوری شهر صنعتی خرمشهر برای اولین بار با تکنولوژی نیروداکت در کشور اجرا شده است. این پروژه به طول 30 کیلومتر است و به صورت رایگان تا درب سایت های فعال انجام می شود. 
پروژه فیبر نوری به اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد اروند احداث شده است.
گفتنی است، مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح های تولیدی و صنعتی و پروژه های عمرانی و زیربنایی به منطقه آزاد اروند سفر کرده است. 
یادآور می شود؛ عليرضا جعفري هرندي معاون توسعه مديريت، اكبر افتخاري معاون توليد، صادرات و فناوري، محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و ‌مدیر کل حوزه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور مرتضی بانک را در این سفر همراهی می‌کنند.
به گزارش فرینا، منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است.
این منطقه همجوار کشورهای عراق و کویت بوده و با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.