بنادر شهید بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار ملحق می‌شوند

سخنگوی کمسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای کمیسیون با الحاق بنادر شهید کلانتری و بهشتی به منطقه آزاد چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا، اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه 11 آذر) این کمیسیون، گفت: بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری به محدوده مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.

تصویب جزئیاتی از طرح استانی شدن انتخابات مجلس در کمیسیون شوراها

سلیمی افزود: براساس این لایحه منطقه‌ای به وسعت 495 هکتاری به منطقه آزاد چابهار الحاق می‌شود.
وی با بیان اینکه پس از بررسی لایحه اعضای کمیسیون با الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار موافقت کردند، تصریح کرد: لایحه مذکور برای بررسی در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
سخنگوی کمسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه همچنین طرح فاطمه حسینی، نماینده تهران نیز بررسی شد، تأکید کرد: بر اساس این طرح احزاب و گروه‌های که در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند، موظف می‌شوند 25 درصد از سهمیه خود را در اختیار خانم‌ها قرار دهند.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی طرح مذکور، مقرر شد طرح برای بررسی بیشتر به کارگروه ویژه‌ای ارجاع شود تا مجددا در صحن کمیسیون مورد ارزیابی قرار گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو