اجرای بزرگترین مانور عملیات برف‌روبی فرودگاهی ایران در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مانور عملیات برف‌روبی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در مسیر کمربندی شمالی فرودگاه تا پل ترمینال - گالری سلام برگزار شد.


به گزارش فرینا، احمدرضا بیاتی، مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری IKACNews با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر حجم بالای بارش نزولات الهی در پاییز و زمستان سال جاری اظهار داشت: امسال با تدوین دستورالعمل مدل برف‌روبی و تهیه و تجهیز 70 دستگاه ماشین آلات برای بخش‌های لندساید و ایرساید، بارش سنگین برف و باران ما را غافلگیر نخواهد کرد و بدون هیچ عیب و نقصی عملیات برف‌روبی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: 36 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات برای بخش لندساید و 34 دستگاه برای سطوح پروازی آماده شده که شامل کامیون‌های برف روب، برف خور، باب کت، چرثقیل و ...است.
بیاتی از دپوی 250 تن اوره برای ایرساید و 600 تن شن و نمک برای لندساید شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: سه ایستگاه اصلی برای انبار ماشین آلات و تجهیزات در لندساید درنظر گرفته شده که شامل ورودی جاده قم و جاده ساوه به فرودگاه و دپوی تاکسی‌رانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هستند.
مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: بر اساس تجربیات گذشته و علم روز دنیا دستورالعملی برای مدیریت بحران در عملیات برف روبی طراحی و تدوین کرده ایم و تمام بخش های عملیاتی و پشتیبانی فرودگاه در مواقع اضطراری مطابق با این دستورالعمل اقدام خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: امسال هماهنگی ویژه‌ای با اداره کل راهداری، پلیس راه و استانداری تهران انجام شده است تا شاهد مشکلات مشابه سال گذشته ناشی از فقدان انسجام میان ارگان‌ها نباشیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.