2/ برگزاری نشست مشترک معاونین فرهنگی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد در جزیره قشم

هفدهمین نشست مشترک معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرینا از جزیره قشم، ارائه عملکرد سالانه و استفاده از تجربیات موفق مناطق آزاد کشور از محورهایی است که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. 
در اولین روز از این گردهمایی سه روزه، چهار کارگروه در حوزه های: توسعه صنایع فرهنگی و خلاق، فرهنگی و هنری، گردشگری و میراث فرهنگی و سلامت، آموزش و ورزش برگزار شد.
کارگروه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی و سید سجاد نوری مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق و معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد، کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی با حضور سید جواد رضوی مدیر گردشگری و میراث فرهنگی، کارگروه فرهنگی و هنری با حضور علی حسنلو مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی و کارگروه سلامت، ورزش و آموزش با حضور هانی صباغان مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورایعالی و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور برگزار شد.
محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد نیز در این نشست اهمیت بررسی صنعت گردشگری را تبیین خواهد کرد و مدیران گردشگری و میراث فرهنگی، سلامت، ورزش و آموزش، فرهنگی، هنری و اجتماعی و صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور هم نظرتان و پیشنهاداتی در حوزه های مرتبط خود ارائه خواهند کرد.
معرفی جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری قرآنی، معرفی پروژه شهر خلاق رشت و  ضرورت ارائه برنامه براساس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد از دیگر موضوعات نخستین روز از هفدمین نشست مشترک معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در جزیره زیبای قشم است. 
گفتنی است؛ هفدهمین گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان های مناطق آزاد کشور به مدت سه روز از 13 تا 15 آذرماه به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.