مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش‌‌: ‌ارتباطات منطقه آزاد کیش با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد‌

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه منطقه آزاد کیش "پیشران توسعه مناطق آزاد" است، گفت: باید جذب سرمایه‌گذاری خارجی را حول محور گردشگری در این منطقه افزایش دهیم.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، غلامحسین مظفری اظهار داشت: به‌طور طبیعی ایران در جای‌جای خود ظرفیت‌های بسیار خوب و مناسبی را دارد و علی‌رغم همه تحریم‌ها و فشارها به‌لطف همین امکانات و استعدادهای فراوان توانسته سرپا باشد و خوشبختانه شرایط مناسبی هم داریم.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد کیش سابقه طولانی داشته و زحمات زیادی را عزیزان در گذشته در آن پیاده سازی‌ کردند از سوئی سیستم دولت و نظام نیز همواره دنبال آن بوده که فضای خوبی را در آن فراهم بیاورند، افزود: کیش از قدیمی‌ترین مناطق بوده و اتفاقات خوبی در آن به‌ثمر رسیده و اسناد بالادستی و اهدافی برای آن تعیین شده که همه و همه نشان‌دهنده آن بوده این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیر‌عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر اینکه "به‌دنبال کمک به مردم این منطقه هستیم"، خاطرنشان کرد: یکی از مباحث جدی که باید به آن توجه کرد، پیاده‌سازی سیاست‌های کلان اقتصاد‌ مقاومتی در منطقه آزاد کیش به‌عنوان پیشران توسعه مناطق آزاد و کشور است.

وی با ابراز اینکه "پیرامون محور گردشگری در منطقه آزاد کیش باید مدیریت جدی و برنامه‌ریزی مطلوب داشته باشیم"، تصریح کرد: گردشگری در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه آزاد کیش است، در همین راستا باید جذب و جلب سرمایه‌گذاری خارجی را نیز حول محور گردشگری در این منطقه افزایش دهیم.

مظفری در ادامه با اعلام اینکه گسترش تولید متناسب با شرایط منطقه و برنامه‌ریزی در راستای افزایش صادرات از دیگر برنامه‌های مدنظر منطقه آزاد کیش است، اضافه کرد: امروزه در سطح دنیا استفاده از فناوری‌های پیشرفته مورد توجه بوده که برهمین اساس می‌تواند منطقه آزاد کیش پایگاه اصلی انتقال فناوری‌های پیشرفته و جدید شناخته شود. 

وی ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت افراد بومی و سرمایه‌گذاران را در پیشرفت منطقه مؤثر قلمداد کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن بیشتر اهمیت دهیم، درآمدهای پایدار است. از سوئی باید به‌دنبال پیاده‌سازی نظام صحیح اقتصادی در منطقه آزاد کیش باشیم.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیر‌عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه ضمن تأکید بر توجه به مباحث زیست‌محیطی در منطقه آزاد کیش، به تکمیل پروژه‌های گذشته در این منطقه اشاره کرد و افزود: تکمیل اقدامات و پروژه‌های گذشته در منطقه آزاد کیش یکی از اولویت‌های بنده است چراکه باید این پروژه‌ها و برنامه‌ها را با جدیت پیش ببریم تا بتوانیم سهم مناسبی از اقتصادی جهانی را داشته و در روابط بین‌الملل نیز به توسعه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بر اجرای مناسب همراه با بهره‌گیری از روش‌های جدید در جلب و جذب سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد کیش تأکید کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که اخیراً در کشور رو به توسعه بوده استارت‌آپ‌ها است که منطقه آزاد کیش نیز در این راستا می‌تواند به یکی از بیس‌های اصلی در کشور تبدیل شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیر‌عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در بخش پایانی سخنانش ضمن تأکید بر ارتباط منطقه آزاد کیش با کشورهای همسایه بر پایه اصل حکمت و مصلحت خاطرنشان کرد: سیاست و استراتژی کلی نظام جمهوری اسلامی که تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و دولت است، ارتباط و تعامل مناسب با همسایگان بوده و هست و در این زمینه در این سال‌ها علی‌رغم همه فشار‌ها در سطح بین‌الملل، همگان شاهد بودند که ایران با منطق و چارچوب تعریف‌شده در اصول بین‌المللی رفتار می‌کند و دنبال بهبود روابط کشورهای منطقه بوده تا صلح و آرامش در منطقه توسط کشورهای منطقه برقرار شود.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری متولد 1347 دارای مدرک فوق‌لیسانس در رشته مدیریت و دکترای برنامه‌ریزی است. مظفری پیش از این در مجلس هفتم شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان نیشابور بوده و ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، سمت فرمانداری ویژه نیشابور، عضویت هیأت مدیره و معاونت سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، مدیرعاملی بانک شهر، عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت، معاونت استاندار تهران و ریاست مرکز جذب و خدمات سرمایه‌گذاری استان تهران و مستشاری دیوان محاسبات کشور را در کارنامه خود دارد.

مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش عصر امروز در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو