محور برنامه هاي مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد کيش اعلام شد

پاکدستي، مردم داري، خدمت صادقانه، شفافيت و مشارکت واقعي با بخش خصوصي توانمند، محورهاي کاري مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد کيش است.

به گزارش فرینا، غلامحسين مظفري مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد کيش در آيين معارفه خود که با حضور جمع کثيري از شهروندان و مسئولان کشوري و محلي شامگاه 13 آذر در مرکز همايش هاي بين المللي کيش برگزار شد محورهاي کاري خود را اعلام کرد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش تاکيد کرد: براي محقق شدن اتفاقات خوب در جزيره کيش 5 محور اصلي سرلوحه فعاليت هاي وي و سازمان منطقه آزاد کيش است تا گام هاي مثبتي در اين منطقه برداشته شود. اين محورها شامل پاکدستي، مردم داري، خدمت صادقانه، شفافيت و مشارکت واقعي با بخش خصوصي توانمند است که در همه امور و برنامه ريزي هاي سازمان منطقه آزاد کيش سرلوحه و مد نظر قرار مي گيرد.
وي تصريح کرد: اگر اين اصول مد نظر قرار گيرد اين امکان را خواهيم داشت که در منطقه آزاد کيش در آمد پايدار براي توسعه همه جانبه داشته باشيم و با دستيابي به بازار توسعه يافته مالي، جايگاه واقعي خود را در ترانزيت کالا و گردشگري، به دست آوريم.
غلامحسین مظفري در اين آيين ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: اميدوارم در ادامه راه شهدا منشاء خير و برکت براي مردم جزيره کيش و منطقه باشم و در فرصتي که به سبب حسن اعتماد رييس جمهور، وزرا، اعضاي دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد به ويژه دکتر بانک در اختيار بنده قرار گرفته خدمتي شايسته ارائه دهم.
وي افزود: آنچه در اين مسئوليت ها مهم است اين است که پس از سپري کردن دوره مسئوليت داراي وجداني آرام باشيم که اين وجدان آرام از رضايت مردم نشات مي گيرد.
مظفري با تشکر از تمامي مسئولاني که در ادوار گذشته براي رشد و اعتلاي جزيره کيش تلاش کرده اند و ضمن تقدير از مردمي که سرمايه و زندگي خود را در راه توسعه و رونق کيش صرف کرده اند اظهار داشت: در حکم انتصابي که از سوي دبير شورايعالي مناطق آزاد اعطا شد تمامي موضوعات مهم براي توسعه و آباداني روز افزون جزيره کيش ذکر شده است که در زماني مناسب با کمک مردم کيش عملياتي و اجرايي خواهد شد.
وي تصريح کرد: هر تصميمي که هيات مديره کيش و انصاري لاري اتخاذ کرده اند و قطعنامه شده ادامه داده مي شود و مواردي نيز بازنگري خواهد شد و در اين مسير کمک و همياري دبير شورايعالي مناطق آزاد، استاندار هرمزگان، نمايندگان مجلس ضرورت است.
توسعه گردشگري حلال و سلامت و رشد گردشگري ورزشي در فرصت جام جهاني 2022 قطر در قالب برنامه منسجم با اتکال به خداوند متعال و همراهي مردم و مسئولان از ديگر اهداف مورد اشاره دکتر مظفري بود.

يادآور مي شود مراسم تکريم و معارفه مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش شامگاه سه شنبه 13 آذرماه جاري با حضور دبيرشورايعالي مناطق آزاد، استاندار هرمزگان، نماينده کيش، لنگه، بستک و پارسيان و جمعي از مسئولان کشوري و محلي در جزيره کيش برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو