‌معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش:

‌سرمایه‌ها قابل خرید از بازار نیستند ‌

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه به نمایندگی از شورای معاونین سازمان منطقه آزاد کیش سخن می گوید درباره تفاوت بین سازمان ها گفت: در این زمینه سه عنصر در سازمان ها نقش اساسی را بازی می کند. ‌

به گزارش فرینا، محمدرضا سعیدی عصر گذشته(سیزدهم آذر ماه)، در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس، افزود: سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و سرمایه شناختی؛ داشتن این سه سرمایه توسط مدیران یک سازمان، منجر به موفقیت آن سازمان خواهد شد.
وی با بیان اینکه این سرمایه ها قابل خرید از بازار‌ نیست و به مرور زمان توسعه پیدا می کند، تصریح کرد: در حوزه سرمایه اجتماعی باید گفت انصاری لاری، طی این مدت ارتباط بسیار خوبی با مردم برقرار کرد و سرمایه اجتماعی بالایی در منطقه آزاد کیش و حتی کشورهای حوزه خایج فارس دارند و توانست اعتماد مناسبی ایجاد کند.
سعیدی خاطرنشان کرد: سوابق، مهارت ها و نوع نگاه به کار اجرایی سرمایه انسانی بزرگی است که در وجود انصاری لاری وجود دارد.
وی با بیان اینکه سرمایه شناختی نکته بسیار مهمی بود، تصریح کرد: انصاری لاری با نمونه ها و الگوهای روز دنیا آشنا بود و ار در زمینه ای نیز اطلاعات نداشت، توضیحات را می پذیرفت.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه انصاری لاری انسان اقتصادی با نگاه فرهنگی بود و در برنامه های ایشان بود که اقتصاد منبع محور کیش تبدیل به اقتصاد نوآورانه شود.
سعیدی در پایان گفت: مظفری فردی دارای سوابق ایثار و شهادت که از محیط فرهنگ و اقتصاد آمده است و مطمئنم که وی، با فراهم کردن آرامش، ظرفیت بسیار خوبی را در کیش، برای کمک به اقتصاد کشور فراهم خواهد کرد.
 

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.