نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی:

دانشجوی انقلابی سدی در مقابل استکبار است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه روز دانشجوی منطقه آزاد ارس، گفت: دانشجوی انقلابی می تواند در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده و جلوی تسلط استکبار بر کشور را بگیرد.

به گزارش فرینا، محمد حسن نژاد، در این مراسم گفت: امروزه که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، دانشجویان باید در خط مقدم این نبرد، راهکارهای مقاومت در برابر دسیسه های استکبار جهانی را به مسئولان نشان دهند.

وی تصریح کرد: دانشجوی انقلابی می تواند در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده و جلوی تسلط استکبار بر کشور را بگیرد.

حسن نژاد با اشاره به وظایف دانشجویان در مقطع حساس کنونی، افزود: از دانشجویان انتظار می رود که به روز و روشنفکر بوده، مسائل روز را به خوبی تحلیل کرده و بر اساس آن تصمیم گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان از دیرباز روحیه ضد استکباری و ضد استبدادی داشته اند و امروزه نیز دانشجویان حامی نظام جمهوری اسلامی و مخالف استکبار جهانی هستند. به طوریکه روحیه استکبارستیزی دانشجویان دوران انقلاب و امروز ریشه در پیروی از امام خمینی(ره) داشته و دارد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، عنوان کرد: حادثه تروریستی روزهای گذشته نیز نشان می دهد که دشمنی با جمهوری اسلامی پایانی ندارد و در این دشمنی انرژی هسته ای، نفت و حقوق بشر بهانه ای بیش نیست.

حسن نژاد در پایان گفت: دانشجویان زمان انقلاب خط شکن و خنثی کننده توطئه های دشمنان بودند و دانشجویان کنونی کشور نیز به مراتب انقلابی تر هستند.

ویژه برنامه روز دانشجوی منطقه آزاد ارس با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، مدیران شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس و دانشجویان و روسای دانشگاه های جلفا در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.