حضور سازمان منطقه آزاد چابهار در "دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس" در شیراز

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور سازمان در "دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس" خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ آذرماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، فرزین حقدل افزود: این نمایشگاه تنها نمایشگاهی در ایران است که در سازمان جهانی گردشگری (W.T.O) به ثبت رسیده است.

حقدل گفت: معرفی جذابیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و موسیقی سنتی چابهار در غرفه سالن اصلی نمایشگاه صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در محوطه بیرونی نمایشگاه سیاه‌چادری برپا می‌شود که در آن زندگی، آداب، رسوم، سنن بلوچ‌های مکران معرفی و طبخ انواع غذاهای سنتی این منطقه انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور به چابهار برای ما حائز اهمیت است، افزود: از فرصت به وجود آمده با آژانس‌های مسافرتی و گردشگری برای قرار دادن چابهار در لیست مقصد سفر خود و شرکت‌های هواپیمایی شرکت‌کننده در نمایشگاه جهت افزایش پرواز به مقصد چابهار مذاکره خواهیم کرد.

حقدل تصریح کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه تورهای گردشگری مختلفی مانند؛ تور فلسفه و حکمت، زند و قاجار و دارالشفاء باهدف معرفی بخش‌های تاریخی شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: برگزاری نشست‌های تخصصی "نشست جهانی ساسانی در فارس-فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری، تاریخی و هنری" ، "هتلداری دیجیتال" و "استراتژی رفتار سازمانی پیشرفته با نگرش میهمان‌نوازی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه هستند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو