گرامیداشت هفته جهانی حسابداری در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مراسم گرامیداشت هفته جهانی حسابداری با حضور علی رستمی رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت ، حیدر فرزانه معاون توسعه مدیریت و منابع ، محمد نوبیل ذیحساب و مدیرکل امور مالی و درآمد، آیت الله دهقانی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و علی کاشانی حیدری مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بعدازظهر امروز ١٨ آذر ماه در سالن اجتماعات حوزه مدیرعامل این مجموعه برگزار شد.

به گزارش فرينا؛ علی رستمی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و زحمات حسابداران و کارکنان اداره کل امور مالی شهر فرودگاهی امام (ره) در این مراسم اظهار داشت: امروزه حسابداری در بخش های دولتی و خصوصی اهمیت ویژه ای یافته است و امیدواریم این جلسه نقطه شروعی برای اصلاح فرآیندها و یافتن راه حل مشکلات باشد.

وی با تأکید بر استفاده از خرد جمعی و هم اندیشی در حوزه حسابداری گفت: امروزه پیشرفت و ترقی در همه حوزه ها صورت گرفته اما در گذر از روش های سنتی حسابداری هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم و باید با تقویت حوزه های نرم افزاری و زیرساخت، شرایط را برای دست یابی به شیوه ها و فرآیندهای شفاف و روشن فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: دقت بالای کارمندان ارزش کار حسابداری را بیشتر می کند و مسؤلان نیز باید به سختی کار این عزیزان توجه لازم و ویژه ای داشته باشند.

در ادامه دکتر فرزانه، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) روز حسابدار را فرصتی برای پاسداشت و قدردانی از زحمات کارکنان مجموعه و ایجاد اتحاد، همدلی و یگانگی میان آنان دانست و اظهار داشت: شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) در میان شرکت های هم رده خود، اولین سازمانی است که اساسنامه آن در هیات وزیران به تصویب رسید و به زودی ابلاغیه آن را دریافت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در اساسنامه جدید ظرفیت های مناسبی دیده شده که ارتقاء شرکت از سطح نسل دو به شرکت مادرتخصصی از جمله آنهاست و هم اکنون امکان تأسیس شرکت های منطقه آزاد و ویژه اقتصادی را به دست آورده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد:  همچنین در اساسنامه جدید اختیارات هیئت مدیره با رویکرد ارتقاء وضعیت معیشتی، رفاهی، مالی و تسهیلاتی همکاران افزایش داده شده است.

درپایان این مراسم به رسم یادبود از کارکنان بخش های مختلف اداره کل‌امور مالی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو