برتری تیم فوتسال شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مقابل تیم منطقه آزاد کیش

تیم فوتسال شهر فرودگاهی امام (ره) با انجام سه بازی تدارکاتی در جزیره کیش برای مسابقات ورزشی کارکنان دولت در دی ماه سال جاری آماده می‌شود.

به گزارش فرینا، محمد نخعی، مسؤل واحد رفاه و تربیت بدنی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفتگو با فرینا، با اشاره به اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال شهر فرودگاهی در جزیره کیش گفت: در این اردو سه بازی تدارکاتی با هدف آمادگی بازیکنان برای شرکت در مسابقات ورزشی کارکنان دولت انجام می‌شود.

وی افزود: بازی اول با تیم فوتسال سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد که شرکت شهر فرودگاهی با نتیجه ۶ بر ۲ توانست به پیروزی برسد و امروز بعدازظهر، ۱۹ آذرماه نیز یک بازی با تیم فرودگاه بین المللی کیش انجام می شود .

مربی سابق تیم نساجی مازندران اظهار داشت: تیم فوتسال شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه سابقه رسیدن به مقام قهرمانی مسابقات کارکنان دولت استان تهران را نیز در کارنامه خود دارد.

نخعی خاطرنشان کرد: انجام بازی‌های تدارکاتی و شرکت در مسابقات کارکنان دولت باعث ترویج فرهنگ ورزش و حفظ سلامتی و روحیه همکاران شهر فرودگاهی می‌شود و از نظر تبلیغاتی نیز می‌تواند برای مجموعه بسیار مؤثر و ارزشمند باشد.

وی در پایان گفت: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) علاوه بر فوتسال، در رشته‌های والیبال، پینگ‌پنگ و ورزش‌های انفرادی نیز در مسابقات ورزشی کارکنان دولت شرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.