تعامل خوبی بین دستگاه‌های دولتی در منطقه آزاد اروند وجود دارد

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های دولتی در منطقه آزاد اروند وجود دارد به‌طوری‌که نظیر آن در هیچ منطقه آزاد دیگری در کشور دیده نمی‌شود.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در نشست تخصصی رونق کسب‌وکار و بهبود روند واردات کالا که در اتاق بازرگانی خرمشهر و با حضور رئیس این اتاق و جمعی از بازرگانان، تجار، فعالان اقتصادی و فعالان صنعتی منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: کاهش بروکراسی اداری و تسهیل سرمایه‌گذاری ازجمله اهداف تشکیل مناطق آزاد در کشور بوده است.

وی بابیان اینکه منطقه آزاد اروند نیز به‌تبع آن با همین اهداف ایجاد شد، عنوان کرد: برنامه‌های این سازمان باهدف تقویت تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق کسب‌وکار تدوین شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: تلاش ما کاهش و به حداقل رساندن مشکلات، علی‌الخصوص در بخش تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری است.

موسوی با اشاره به سطح هماهنگی بین نهادها و ادارات در منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی خوبی در این زمینه در منطقه وجود دارد به‌طوری‌که نظیر آن در هیچ منطقه آزاد دیگری در کشور دیده نمی‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند بابیان اینکه تعامل خوبی بین دستگاه‌ها در منطقه آزاد اروند برقرار است، افزود: طی نشست‌های مختلفی که با فعلان اقتصادی و صنعتی و بخش خصوصی داشتیم مشکلات این بخش نیز شنیده شد و در راستای رفع این مشکلات گام برداشتیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.