مسابقه بزرگ کشف استعدادهای برتر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مسابقه کشف استعدادهای برتر در منطقه آزاد ارس برای اولین بار و با هدف شناسایی و کشف استعداد های جدید، توانمندسازی نیروهای خلاق هنری و ورزشی و علمی و نیز توجه به مقوله اقتصاد هنر در حوزه های مختلف هنری برگزار می شود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس در نظر دارد از این طریق ضمن دست یابی به بانک اطلاعاتی صاحبان هنر و استعداد در منطقه با ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی استعدادهای بالقوه را که به دلایل مختلف نتوانسته اند خود را مطرح نمایند کشف و به منصه ظهور برساند.

داداش زاده گفت: با نگاهی به سابقه تاریخی منطقه ارس در می یابیم که همواره نخبگان علمی، هنری و فرهنگی و ورزشی از این منطقه به جامعه معرفی شده اند و توانسته اند در عرصه های مختلف کشور تاثیرگذار شده و بدرخشند.

وی افزود: وجود افرادی مانند حکیم نباتی، طاهر خوشنویس، پهلوان طالبی، استاد پیرنیاکان، استاد ناهی، سیامک نادری و دهها نمونه دیگر نشان دهنده ظرفیت بالای مردم مرزنشین ارس در تمامی عرصه ها در گذشته و اکنون است.

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: علاقمندان ساکن در محدوده منطقه آزاد ارس (محدوده جلفا، نوردوز و خداآفرین) خانواده های کارکنان منطقه آزاد ارس و اهالی شهرستان جلفا و خداآفرین می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

علاقمندان بعد از انتشار فراخوان می توانند با ارسال اثر خود در رشته های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و اجرا، تقلید صدا، حرکات آکروباتیک، حفظیات و ابداعات و نوآوری در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو