نقش آفرینی مثبت منطقه آزاد کیش در کشور با تیم مدیریتی جدید

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در سفر به جزیره کیش در خصوص عملکرد خوب مدیرعامل و هیات مدیره جدید این جزیره در توسعه اقتصاد کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عارف در آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره طلایی کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد از غلامحسین مظفری به عنوان مدیری یاد کرد که درسمت های مختلف منشاء خیر و برکات بسیاری بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در جایگاه مهم مدیرعاملی جزیر ه کیش نیز شاهد ادامه حرکت دکتر مظفری در مسیر موفقیت باشیم.  

عارف در ادامه حضور در این آیین را به دلیل سوابق ارزشمند حسین رباتی سرمایه گذار این هتل و موفقیت های وی دراجرای به موقع پروژه های پیشین دانست و افزود: در سند چشم اندازافق 1404 جهت گیری روشنی در ارتباط با پیشرفت و توسعه کشور داریم. رشد اقتصادی بالاتر از 6و نیم و تا 8 درصد به طور متوسط و دستیابی به شاخص های تک رقمی در تورم و بیکاری میثاق همه ما درسند چشم انداز 1404 است. اگرچه با این شاخص ها فاصله داریم اما رسیدن به این اهداف امکانپذیر است و باید تلاش کنیم.

رییس فراکسیون امید خانه ملت تاکید کرد: در رشد اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری داریم. جهت گیری اصلی در این حوزه بر سرمایه گذاری ایرانیان داخل و خارج از کشور است و به صورت متوسط حداقل 100 میلیارد سرمایه گذاری برای دستیابی به این میزان رشد اقتصادی باید داشته باشیم. برای تحقق این هدف باید مکانیزم ها با وجود تحریم ها درجهت استقبال و جذب سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی یکی از مزیت های کشور ما را گردشگری برشمرد و گفت: چه با نگاه فرهنگی وچه با نگاه اجتماعی یکی از مزیت های کشور ما گردشگری است. به صورت متوسط دراین بخش می توانیم سالانه 200 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.

عارف با اشاره به نقش قانونی مناطق آزاد به عنوان حلقه اتصال اقتصاد کشور با اقتصاد جهانی تصریح کرد:  افتتاح این هتل در جزیره کیش در هر دو مسیر اهداف اقتصادی و گردشگری کشور است.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: جزیره کیش در حوزه تعاملات اقتصادی کشور در عرصه بین المللی همواره پیشتاز بوده است و با حضور هیات مدیره کنونی جزیره کیش، این منطقه آزاد کشور می تواند سرآمد و الگوی همه مناطق باشد و مناطق آزاد کشور با تکیه بر ظرفیت ها نقش خود را در توسعه اقتصاد ملی به ویژه درشرایط تحمیلی با تدبیر و سعه صدر ایفا کنند.

گفتنی است آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره برج های طلایی کیش با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی چهارشنبه 21 آذر برگزار شد.

این هتل در زمینی به وسعت 16 هزار مترمربع و در 10 طبقه با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد تومان تا سال 1401 هجری شمسی در جزیره کیش ساخته می شود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو