لزوم افزایش بهره‌وری در مناطق آزاد

مدیر دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: باید تلاش ما برای افزایش بهره‌وری از منابع انسانی، مالی و دیگر منابع افزایش یابد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در نشست هماهنگی برای بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان منطقه آزاد اروند که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که همواره در تصویب بودجه مناطق مورد تأکید قرار می‌گیرد توجه به وجه بومی اهداف اقتصادی مناطق است.

عبدالرحیمی کمک به توسعه، عمران و آبادی مناطق آزاد را ازجمله اهداف کلان تعیین‌شده برای این مناطق خواند و گفت: استراتژی و نحوه رسیدن به این اهداف نیز بر همین اساس تعریف می‌شود.

وی بابیان اینکه برخی منابع داخلی و برخی نیز خارجی است، بیان کرد: استفاده از منابع باید با توجه به شرایط، محدودیت‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها صورت بگیرد.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: باید تلاش ما برای افزایش بهره‌وری از منابع انسانی، مالی و دیگر منابع افزایش یابد.

عبدالرحیمی گفت: خروجی کار ما نسبت به ورودی باید بیشتر شود تا سطح اثربخشی کار افزایش پیداکرده و بهره وری وری افزایش یابد.

وی افزود: صرفه‌جویی و منطقی کردن هزینه‌ها، اختصاص منابع حاصل از واگذاری منابع سرمایه‌ای و درآمد حاصل از عوارض ورود کالای تجاری از منطقه آزاد به سرزمین اصلی نیز ازجمله موارد مورد تأکید برای سیاست‌گذاری اقتصادی در مناطق آزاد است.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد افزود: حاکمیت قانون و مقررات به‌عنوان یکی از الزامات، پررنگ‌تر کردن نقش مدیران میانی سازمان و تقویت آن‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی و نیز ازجمله مواردی است که باید برای بهبود بهره‌وری موردتوجه قرار بگیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو