تاکید بر استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای تسهیل ارائه خدمات

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بیست و چهارمین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد: استفاده ابزارهای الکترونیکی برای تسهیل ارائه خدمات به مردم باید به اولویت دستگاه ها تبدیل شود.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)،  فرهاد دژپسند با بیان این مطلب گفت: دستگاههای اجرایی باید حداکثر همکاری را با هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در جهت ارائه خدمات مطلوبتر و سریعتر به مردم داشته باشند.

دژپسند با بیان اینکه یازده درصد از استعلامات کشور توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر می شود، افزود: از مجموع مجوزهایی که از سوی وزارت اقتصاد صادر می شود، 79 درصد آن مربوط به سازمان امور مالیاتی است.

وی گفت: در حوزه مالیاتی، اصل بر این است که شرایط لازم برای فعالیت فعالان اقتصادی تسهیل شود همچنین باید زمینه برای ورود مودیان "غیر خوش حساب" نیز فراهم گردد.

گفتنی است؛ در بیست و چهارمین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، میزان اجرای مصوبه بیست و دومین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی سازمان امور مالیاتی کشور و سایر مراجع مذکور در مصوبه راجع به تسهیل فرآیند پرداخت مالیات نقل و انتقال قطعی املاک، اصلاحات مورد نیاز در بخشنامه های سازمان امور مالیاتی راجع به مالیات علی الحساب 4 درصد از واردات، میزان اجرای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی (وقت) پیرامون سرویس های ارائه شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای راه اندازی پیشخوان مجوزهای کشور و نیز نحوه تسهیل تبادل اطلاعات مربوط به دادخواست ها و احکام ورشکستگی مورد بررسی قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو