مسابقات آفرود کوهستانی قهرمانی کشور در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مسابقات آفرود کوهستانی قهرمانی کشور در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

به کزارش فرینا به نقل از فارس: حسین ولی‌زاده، با اشاره به برگزاری مسابقات راند سوم آفرود کوهستانی قهرمانی کشور در منطقه آزاد ماکو افزود: این مسابقات در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه در منطقه آزاد ماکو و با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار می‌شود.

ولی زاده گفت: هدف از برگزاری سومین راند مسابقات قهرمانی کشور سافاری، معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه برای سایر هم وطنان با توجه به حضور ورزشکارانی از تمامی نقاط ایران در این مسابقات و نیز ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای شهروندان منطقه است.

وی افزود: در این رقابت‌های قهرمانان سراسر استان‌های کشور در بخش آقایان و بانوان حاضر شده و ثبت‌نام نیز از امروز توسط سایت فدراسیون اتومبیل‌رانی آغاز می‌شود.

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هم‌اینک مسیر دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نشده چون باید توسط فدراسیون مربوطه تعیین شود اما مسیرهایی برای برگزاری انتخاب می‌شود که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را نشان دهد.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو