کارگاه «الفبای زندگی» در روستاهای قشم برگزار می شود

قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره های آموزشی "الفبای زندگی" برای والدین در روستاهای جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق با اعلام این خبر بیان داشت: سلسله دوره های آموزشی "الفبای زندگی" بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی و به منظور بهبود رفتارهای متقابل والدین و فرزندان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مرحله نخست این دوره در روستاهای تنبان و دیرستان روز یک شنبه 25 آذرماه برگزار می شود و در مرحله دوم روستاهای سهیلی و هفت رنگو در تاریخ 9 دی ماه میزبان این دوره ها خواهند بود.
قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ارتقای سطح مهارت‌های زندگی در کودکان و نوجوانان که نقش اصلی را در ساخت آینده کشور برعهده دارند، یک زیرساخت فرهنگی است که نیاز به دقت و آموزش بیشتر دارد.
گفتنی است، مهارت‌های زندگی و بیان ضرورت‌های رفتاری و عملکردی، شناخت و مهارت‌های ارتباط و گفت‌وگو، تفاوت خواستن و دوست داشتن‌ها در رسیدن به اهداف، تأثیر شناخت نقاط ضعف و قوت و پذیرش آن ها در رسیدن به تعالی خانوادگی، فرایندهای تربیت دینی فرزندان، چگونگی و تبیین مسایل بلوغ فرزندان و ارایه راهکارهای کنترل روابط فرزندان از جمله سرفصل‌های دوره های آموزشی "الفبای زندگی" برای والدین خواهد بود.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.