سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته آغاز به کار کرد

آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، مهندس رستمی رییس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران صنایع حمل و نقل صبح امروز 25 آذرماه در سالن شبستان مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگترین شاهراه های حمل و نقل هوایی کشور در حوزه بار و مسافر در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته حضور دارد. 

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در کنار بیش از 200 شرکت و مؤسسه بازرگانی و تجاری بین المللی معتبر در حوزه های حمل و نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل و نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه ها، نشریات و استارت آپ ها در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته حضور دارد. 

لازم به ذکر است، سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته با هدف ایجاد فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی ها و فناوری های حمل و نقل کشور  از 25 لغایت 27 آذرماه در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو