افتتاح ۵ طرح جدید گردشگری در منطقه آزاد انزلی

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح ۵ طرح جدید گردشگری، بندری و زیرساختی تا پایان امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، امین افقی با اعلام این مطلب گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری کاسپین از جمله اسکله جدید و انبارهای سرپوشیده به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، مخازن جدید غلات، روغن و اسکله نفتی بخشی از پروژه‌های زیرساختی بندری بود که مورد بازدید قرار گرفت.

افقی افزود: بر این اساس بازدید از روند انجام خدمات بندری در اسکله چند منظوره سازمان و همچنین طرح توسعه پسکرانه بندرکاسپین و محل احداث اسکله جدید در مجتمع بندری کاسپین که عملیات احداث آن از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد، انجام شد، همچنین مدیرعامل سازمان از روند احداث منظرگاه ساحلی منطقه در فاز تجارت و گردشگری که برای بهره مندی گردشگران از زیبایی‌های دریای خزر و ثبت لحظات ماندگار طراحی شده، دیدار کرد، این جاذبه جدید گردشگری ساحلی منطقه تا نوروز امسال پذیرای گردشگران خواهد بود.به گفته افقی در پایان نیز از طرح توسعه آماده‌سازی نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی و پروژه فاز دوم ساختمان اداری سازمان بازدید شد. در جریان این بازدید، مهندسان مشاور، پیمانکاران، معاونان و مدیران مرتبط سازمان نیز حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو