6 / کارگروه های تخصصی تولید، گمرک و فناوری در چابهار برگزار شد

 کارگروه های تخصصی «تسهیل تولید»، «گمرک و تجارت» و «توسعه فناوری های نوین» همزمان با همایش معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان های مناطق آزاد کشور در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.  

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، کارگروه تسهیل تولید با حضور محمود عبدی اسکویی مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مدیران گسترش و تسهیل تولید هفت منطقه آزاد کشور و شهرک فرودگاهی امام خمینی (ره) تشکیل و مباحث تخصصی این حوزه ها برگزار شد.
کارگروه توسعه فناوری های نوین نیز با حضور محمد خضرایی منش مدیر تکنولوژی های پیشرفته دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و مدیران سرمایه گذاری با دستور کار اکوسیستم نوآوری و فناوری یکپارچه سازی سیستم عملیات سازی در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقاء شاخص های سهولت کسب و کار در مناطق آزاد کشور تشکیل شد.
همچنین کارگروه گمرک و تجارت با حضور  ناصر خرمالی مدیر توسعه صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و مدیران گمرک و بازرگانی برای بررسی آیین‌ نامه اجرایی حاکم بر تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی در مناطق آزاد کشور و ارائه راهکار جهت رفع مشکلات به وجود آمده در گمرکات در زمینه ثبت سفارش و سامانه جامع امور گمرکی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، همایش معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان های مناطق آزاد کشور با حضور معاون اقتصادی دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد و معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد هفتگانه کشور به مدت 2 روز 28 و 29 آذرماه در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو