افتتاح نمایشگاه مردم‌شناسی و آثار فرهنگی اقوام ایرانی در کیش

نمایشگاه مردم‌شناسی و آثار فرهنگی اقوام ایرانی توسط دانشجویان رشته هتلداری دانشگاه علمی کاربردی کیش با همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش و فرهنگسرای سنایی برگزار شد.

به گزارش فرینا، محمدعلی یوسفی مدرس درس مردم‌شناسی دانشگاه علمی کاربردی کیش و مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش با اشاره به استقبال خوب دانشجویان برای برپایی نمایشگاه افزود: به‌منظور اعتلاء فرهنگ ایران زمین، از دانشجویان رشته هتلداری می‌خواهیم که کارهای فرهنگی، هنری، صنایع دستی و یا هر چیزی که نشان از فرهنگ و سنت ایران زمین دارد را در نمایشگاهی گرد هم آوردند، و این برای چهارمین دوره هست که موفق به برپایی این نمایشگاه می‌شویم.
وی با اشاره به این‌که حضور در این نمایشگاه به‌عنوان یک کار عملی، و بخشی از نمره درس مردم‌شناسی برای دانشجویان محسوب می‌شود، افزود: دانشجویان، وسایل گوناگون را از استان‌های مختلف به دانشگاه علمی کاربردی کیش آورده‌ و در معرض دید عموم قرار می‌دهند تا همه با صنایع‌دستی نقاط مختلف کشور آشنا ‌شوند.
گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه 6 دی صبح‌ها از ساعت 9 الی 14 و عصرها از ساعت 17 الی 21:30 به فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو