برگزاری جلسه هم اندیشی جشنواره بانوی شایسته اروند

جشنواره بانوی شایسته اروند با هدف شناسایی و توانمند سازی زنان تاثیر گذار آبادان و خرمشهر، در روز میلاد حضرت زینب (س) برگزار خواهد شد.


به گزارش فرینا، در راستای سلسله جلسات هم اندیشی جشنواره بانوی شایسته اروند که برای دومین سال پیاپی در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد، سازمان منطقه آزاد اروند برای شنیدن صحبت های دبیران مراسم میزبان متولیان این جشنواره شد.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن ارزشمند خواندن اصل برنامه گفت: اگر قرار است جشنواره ای در خصوص تقدیر از بانوان شایسته منطقه برگزار شود باید تلاش کرد این برنامه به نحو احسن و با بهترین بازتاب معنوی و اجتماعی شکل بگیرد.
قدرت اله طمیمیان افزود: اگر سازمان بخواهد در اجرای این مراسم ورود کند قطعا باید انتخاب ها بر اساس شاخص های معتبر و استاندارد باشد و سازمان ما نیز باید همچون دیگر نهادها و ادارات دولتی نظیر آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه پیام نور، دانشکده علوم پزشکی و…فقط نقش حمایتی داشته باشد.
سید مرتضی نعمت زاده مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: حضور سازمان منطقه آزاد اروند در این رویداد فرهنگی قطعا باید مشارکتی باشد نه محوری؛ چراکه هر چه این مراسم ساده و مردمی تر باشد اثر گذاری اش بیشتر خواهد بود و با اقبال بیشتری مواجه خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.