1 / بازدید مشاور رییس جمهور و اعضای فراکسیون مناطق آزاد از منطقه آزاد انزلی

مرتضي بانك مشاور رييس جمهور به همراه نمايندگان مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه و تعدادی از اعضای فراكسيون مناطق آزاد به منظور بازدید از روند اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، زیرساختی، صنعتی، اقتصادی و گردشگری به این منطقه سفر کردند.

به گزارش فرینا، دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه نمايندگان مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه و تعدادی از اعضای فراكسيون مناطق آزاد و معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد انزلی با حضور در مجتمع تولیدی سرزمین شاد (هپی لند) صادر کننده نمونه کشور و تولید کننده انواع البسه کودک و نوجوان با اشتغال حدود 2 هزار نفر از روند فعالیت این مجتمع تولیدی بازدید کردند.
همچنین «بلوار دسترسی محدوده بندری منطقه» به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک پست اسکله رو رو در مجتمع بندر کاسپین با حضور مرتضی بانک و هیات همراه آغاز شد.
در حاشیه این بازدید نشست اعضای فراكسيون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با مرتضي بانك مشاور رييس جمهور و مسئولین منطقه آزاد انزلی نیز برگزار شد.
مشاور رییس جمهور و هیات همراه در ادامه این سفر از اسکله و موج شکن شرقی، اسکله مارینا، تاسیسات مخازن سوخت و سیلو بازدید خواهند کرد.
همچنین بازدید از مرکز تفریحات دریایی، مجموعه سرمایه گذاری خارجی آکواریوم و افتتاح دو واحد صنعتی از دیگر برنامه های بازدید یک روزه مرتضی بانک و هیات همراه به منطقه آزاد انزلی است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو