برگزاری کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی منطقه آزاد اروند

کمیسوین نظارت بر سازمان های صنفی آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ، روسای اصناف و ادرات صنعت ، معدن و تجارت  آبادان و خرمشهر در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد ؛ مصوبات جلسات قبل پیگیری و موضوعات مختلف دو شهرستان به تفکیک مطرح و رسیدگی شد.

سید علی موسوی برگزاری جلسات مدوام را در رسیدن به اهداف و درخواست های واحدهای صنفی و مردم بسیار موثر دانست و افزود : تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۴نشست دیگر برگزار شود .

موسوی با اشاره به رونق کسب و کار در منطقه با حضور اتباع خارجه ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته بزودی ورود اتباع عراقی بدون روادید انجام خواهد شد ، و این  وظیفه ی تعزیرات ، اتاق های اصناف و ادارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان های مربوطه دیگر را سنگین تر می کند .

فرماندار ویژه آبادان هم در ادامه لزوم برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف با ارائه راهکار به تعزیرات حکومتی و ادرات صنعت، معدن و تجارت، لزوم اطلاع رسانی به موقع تصمیمات به مردم و تقدیر از اصناف با انصاف و همراه مردم را مطرح کرد.

زین العابدین موسوی درخصوص ازسرگیری ورود اتباع عراقی به منطقه هم گفت : چاپ ، تکثیر و نصب بنر در مرز با مضمون عدم خروج کالاهای اساسی باید در دستور کار قرارگیرد ؛ تا اخلالی در بازارها به وجود نیاید.

دریافت سهمیه های کالا مستقیما از تهران و حذف آن از مرکز استان، کدینگ قیمتها، قانونمند کردن نرخ ها، افزایش کمیت مرغ و گوشت منجمد از موارد دیگری بود که وی به آن ها اشاره کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو