بازدید معاون رییس جمهور از شناور سازی مَدکندالو قشم

علی اصغر مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از شناور سازی مدکندالو قشم واقع در اسکله کندالو این جزیره بازدید کردند.

به گزارش فرینا، شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی در سال 1385 در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو تأسیس شد.
به کارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی، کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه از اهداف مورد نظر این شرکت می باشد.
اين شرکت با 200 نیروی کارمستقیم و 500 نیروی کار غیرمستقیم، قادر به ساخت شناورهاي آلومينيومي، فولادي و فايبرگلاس تحت كلاس و نظارت مشهورترين مؤسسات رده بندي دنيا مي باشد.
شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم دارای ظرفیت ساخت 100 فروند شناور زیر 30 تُن در سال است و تا کنون دو شناور 158 نفره الماس را به آب اندازی کرده و دو شناور دیگر از همین نوع را در دست ساخت دارد.
ساخت 21 فروند شناور آذرخش و ٤٠٠ فروند شناور فايبرگلاس مسافری و تفریحی در منطقه آزاد قشم توسط این شرکت، افتخاری ملی برای کشور است.
گفتنی است، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور جهت حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم، شامگاه یکشنبه 9 دی ماه با استقبال رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین، مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره شد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و هم اینک بیش از 180 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی این جزیره مشغول فعالیت هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو