حضور علی اصغر مونسان در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم

عضو هیئت مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از سفر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی اعلام این مطلب گفت : این مقام کشوری با هدف حضور در آئین افتتاح دومین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع دستی که دهم دی ماه در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم برگزار می شود به این جزیره سفر می کند.
کمالی با اعلام اینکه هفت کمیته ویژه برای برپایی این نمایشگاه پنج روزه (10 تا 14 دی ماه) در منطقه آزاد قشم تعیین شده است، افزود: برپایی جشنواره موسیقی اقوام، همایش ملی گردشگری، مسابقه ایران شناسی و ارائه سوغات و غذاهای محلی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، دومین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم با توجه به ظرفیت های کم نظیر این جزیره در حوزه گردشگری و همچنین هنر تولید صنایع دستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم این نمایشگاه به روند افزایش سفرها به این منطقه آزاد منجر شود.
وی از ژئوپارک جهانی قشم و سایت های ویژه آن به عنوان یکی از ظرفیت های منحصر به فرد در خاورمیانه نام برد و افزود: با ایجاد تقویم گردشگری و استفاده از ظرفیت های مهم طبیعی و تاریخی حوزه گردشگری جزیره در پی بالا بردن سهم واقعی قشم در جذب گردشگرهستیم.
کمالی به دو رویداد مهم نمایشگاه اکسپو 2020 دُبی و جام جهانی 2022 قطر هم اشاره کرد و نزدیکی این جزیره به امارات و قطر را فرصتی برای آماده سازی بسترهای لازم در راستای ارائه خدمات به گردشگران خارجی در زمان برپایی این دو رویداد مهم دانست.
بنا به این گزارش، دومین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم با حضور بسیاری از فعالان این حوزه ها از استان های مختلف کشور و مناطق آزاد به مدت پنج روز از 10 تا 14 دی ماه در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم برگزار می شود.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو