بدون نیاز به ثبت سفارش انجام می شود؛ واردات مواد اولیه و قطعات به منطقه آزاد قشم

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز واحد های تولیدی در قشم و بقیه مناطق آزاد کشور بدون نیاز به مراحل ثبت سفارش انجام می شود.

به گزارش فرینا، کیهان عباسیان اعلام کرد: این تصمیم در پی پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و تصویب هیئت وزیران با هدف تسهیل در فرآیند تولید داخلی از 11 آذر ماه جاری قابل اجرا می باشد.
عباسیان ادامه داد: براساس فهرست اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت و براساس مقررات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، تسهیل در فرآیند تولید داخلی، واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید به این مناطق بدون نیاز به ثبت سفارش در وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز اعلام شده است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امید است اجرایی شدن این  طرح به توسعه بیشتر صنایع منجر شده و تولید کالای ایرانی با برند منطقه آزاد قشم را به همراه داشته باشد.
بنا به این گزارش، هیات وزیران در جلسه هفتم آذر ماه جاری پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی را واردات مواد اولیه و قطعات واحدهای تولیدی به استناد اصل 138 قانون اساسی کشور تصویب کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.