منطقه آزاد قشم، قهرمان پرس سینه قدرتی هرمزگان

  • دوشنبه 10 دی 1397 - 15:17
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مقام نخست تیم این سازمان در مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی باشگاه های استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی با اشاره به حضور هفت تیم استانی در این مسابقات، اظهار کرد: 84 ورزشکار در 9 وزن مختلف در مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی باشگاه های استان هرمزگان شرکت داشتند.

وی ادامه داد: باشگاه منطقه آزاد قشم با کسب 57 امتیاز به جایگاه نخست این مسابقات دست یافت و باشگاه گچویه بستک با 53 امتیاز، در جایگاه دوم قرار گرفت. باشگاه اروند سورو از شهر بندر عباس نیز با کسب 48 امتیاز به عنوان سوم این مسابقات استانی رسید.

رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: در دسته نخست و وزن 56 کیلو گرم، عبدالله میر شکاری از باشگاه ریم گچویه بستک مقام اول، احمد ساحل زادگان از باشگاه منطقه آزاد قشم مقام دوم و سید رضا امامی از باشگاه منطقه آزاد قشم مقام سوم را کسب کردند.

موسوی با اشاره قهرمانان دسته وزنی 60 کیلو گرم افزود: در این دسته وزنی، عبدالله تو از باشگاه ریم گچویه بستک مقام نخست، عبدالله محمدی از باشگاه زنده یاد ذاکری قشم مقام دوم و مسعود دریانورد از باشگاه اروند سوو مقام سوم را به دست آوردند.

به گفته وی، جلال الدین دهقانی از باشگاه اروند سورو در دسته وزنی 67.5 کیلوگرم مقام نخست را کسب کرد و مقام های دوم و سوم به ترتیب به جلیل محمدی از باشگاه منطقه آزاد قشم و احمد پاسلار از باشگاه ریم گچویه بستک رسید.

رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه توضیح داد: دسته وزنی 75 کیلوگرم با قهرمانی حسین احمدی از باشگاه زنده یاد ذاکری همراه بود و علی رنجبری از باشگاه VIP قشم در جایگاه دوم و عبدالله عمادی از باشگاه ریم گچویه بستک نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

موسوی با اشاره به کسب دو مقام قهرمانی توسط قشم در دسته وزنی  82.5 کیلوگرم، افزود: در این مسابقات سلیمان رزآق از باشگاه منطقه آزاد قشم، مقام نخست این دسته وزنی را از آن خود کرد و محسن ذاکری از باشگاه زنده یاد ذاکری به مقام دوم دست یافت. همچنین محسن خداوردی از باشگاه اروند سورو در جایگاه سوم این دسته وزنی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در دسته وزنی ۹۰ کیلوگرم مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی باشگاه های استان هرمزگان، ایوب جاسمی از باشگاه ریم گچویه بستک مقام نخست، عباس سالاری از باشگاه VIP قشم مقام دوم و مجید خاتم آبادی از باشگاه اروند سورو به مقام سوم دست یافتند.

رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، برندگان دسته وزنی 100 کیلوگرم را نام برد و گفت: شاهرخ عرفانیان از باشگاه منطقه آزاد قشم با کسب عنوان نخست این دسته وزنی افتخار دیگری برای جزیره قشم آفرید و ایوب پژندی از باشگاه ریم گچویه بستک صاحب عنوان دوم شد و جایگاه سوم این دسته وزنی نیز در اختیار حیدر رنجبری از باشگاه VIP قشم قرار گرفت.

موسوی با اشاره به دو دسته وزنی 120- و 120+ کیلوگرم افزود: در این اوزان دو شرکت کننده حضور داشتند که مقام نخست وزن 120- کیلوگرم از آن نجم الدین ملایی از باشگاه منطقه آزاد قشم و عنوان دوم را محمد نظامی از باشگاه اروند سورو کسب کرد.

به گفته وی، نادر محمودی از باشگاه منطقه آزاد قشم عنوان نخست دسته وزنی  120+ کیلوگرم را کسب کرد و یاسر پاسلاری از باشگاه گچویه بستک به عنوان دوم رسید.

رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، کسب مقام نخست مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی باشگاه های استان هرمزگان را به ورزشکاران قشم تبریک گفت.

شایان ذکر است، مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی باشگاه های استان هرمزگان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان و باشگاه های بدنسازی آرتین، سورنا، کبیر و VIP قشم صبح روز جمعه 23 آذرماه با حضور هفت تیم از جزیره قشم (دو تیم) و شهرهای بندر عباس(دو تیم)، میناب، سورو و بستک درسالن ورزشی تختی شهر قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو