رشد 28 برابری رفع تصرفات اراضی ملی جزیره قشم

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 28 برابری رفع تصرفات اراضی ملی قشم در آبان ماه امسال نسبت به زمان مشابه در سال قبل، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اعلام این خبر بیان داشت: رفع تصرفات صورت گرفته توسط این واحد در آبان ماه سال جاری به لحاظ مساحت 28 برابر و به لحاظ ارزش ریالی هشت برابر رشد داشته که گویای تحولی بزرگ و بهبود عملکرد مقابله با متصرفان اراضی ملی در جزیره قشم است.

رفیعی با اشاره به عملکرد واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم در آبان ماه 1396 افزود: رفع تصرفات صورت گرفته در این ماه بالغ بر یک هزار 530 مترمربع زمین به ارزش دو میلیارد و 310 میلیون ریال بوده است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در آبان ماه امسال با تلاش ها و همکاری های بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم، 43 هزار و 540 مترمربع زمین به ارزش ریالی 19 میلیارد و 240 میلیون ریال رفع تصرف شد.

یادآور می شود، تلفن گویای واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم به شماره  07635252002 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در زمینه تخریب و تصرف اراضی ملی است.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و 67 روستا به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو