وزرای اقتصاد و صنعت به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌آیند

وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی در کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور خواهند یافت.

به فرینا به نقل از ایلنا، بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار در دستورکار روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

روز یکشنبه همچنین نشست با رئیس بنیاد مستضعفان و معاونان ایشان جهت بررسی فعالیت‌های بنیاد در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور برگزار خواهد شد.

دعوت از وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت بررسی سوالات علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک و علی ساری، نماینده مردم اهواز در دستورکار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

ادامه بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک و انتخاب هیأت رئیسه هیأت «تحقیق و تفحص از عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص واردات و صادرات، مبارزه با قاچاق کالا، تخلفات مالی، عدم رعایت قانون و ضوابط و...» و انتخاب اعضای هیأت «تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری» در دستورکار روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

دومین نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان ایشان جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی در کشور (نظارت بر تنظیم بازار) روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو